22. 10. 2019

Rehek domácí

Dnes jsem ještě uklízela na zahradě a pravidelně doplňuji vodu ježkům
a ptáčkům. Hned jak jsem dolila čistou vodu ptáčkům, 
přiletěl tento rehek domácí (lidově čermák), a začal se koupat.
Vůbec se mě nebál a pořád poskakoval v mé blízkosti.

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc Jindřiško. Byla jsem překvapená, že se vůbec nebál a stále jsem od něj necelé dva metry.

      Vymazat
  2. Hi hi hi to je skvělá koupačka, jak si to užíval ❤️🌷🍄🌻🌼🌹🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to jo...Několikrát se tam vracel...Díky za komentář

      Vymazat
  3. Božínku tak to se povedlo, moc krásné videjko Jarunko to je fakt boží divím se že neuletěl já když domácí mazlíčci chci natočit okamžitě přestanou hihi..Ty jsi opravdu zvířecí mamina a moc ,moc hodná proto ti to vše vracejí oni poznají kde se mají dobře♥♥♥ a v pozadí snad sýkorka? jak tam poskakuje hihi asi závidí koupel☻ Super moc mě to potěšilo 5x jsem si to pustila♥🌷🌻🌼🌹🌷🌻🌼🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji,. Já celé léto o zvířátka na zahradě pečuji. Máme tu ježčí rodinku a pravidelně jim na zahradě měním vodu, zvláště když je tak strašně sucho a nemají možnost se někde napít. Stejně tak na špalku mají ptáčkové pravidelně čistou vodu a na zimu ještě, kromě okna u bytu, kde už krmítko mám a doplňuji, přibude ještě jedna boudička s krmením na zahradě. Oni nám za to pak od jara do podzimu zazpívají a hlavně na zahradě oberou škůdce. Letos mi obrali i poslední borůvky, ale nevadí...hlavně že jim chutnalo.

      Vymazat
    2. Já to říkám stále jsi dobrá duše Jaruško♥

      Vymazat
  4. Tak to je krásááááááá jak se koupe že neuletěla *********************děkuji za hezkou podívánou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář Bětuško. I já jsem z něj byla unešená. On pak za mnou ještě létal všude, kam jsem na zahradě šla. Vždycky kousek ode mě poskakoval jako pejsek a poletoval.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.