17. 2. 2020

Háčkuji..

Stále zkouším háčkovat.
Ještě to není ono, ale už zase přejdu na slabou přízi. Z té silné bolí ruce...


Foceno večer při světle žárovky...příze je bílá...
Zkoušela jsem i kytičku...

18 komentářů:

  1. Krásně uhačkované prostírání.**************

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky Jarka si šikovná je to pekné***********************

    OdpovědětVymazat
  3. Učíš se Jaruško moc rychle, smekám opravdu jsi móóóóc šikovná! Líbí se mi♥🌹💖🌹(♥ ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško nádhera,jsi šikovná....

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné dečky******* jsi šikulka******* škoda, že nebydlíš někde blízko, darovala bych Tě sněhurky a pak tu mám i hodně slabou přízi - bílou a béžovou. Z mladí nic takového nedělají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško já teprve začínám a ještě to moc neumím. Snad se vypracuji časem... Děkuji za komentář

      Vymazat
  6. Jaruško, máš to moc krásné šikulko 🌙💫🎀🌷🌙

    OdpovědětVymazat
  7. Jaru,máš to moc krásné,naučila jsi se to brzo.Z téhle příze mě ruce nebolí,to je paráda,ale ty provázkové,co se z nich dělají košíčky nebo tašky,to je už velká zabíračka na ruce.Z toho mě bolí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě z té silnější příze bolí ruce. Koukala jsem kolik druhů nádherné příze mají na výběr...Slabé a také pěkně silné a dokonce i takové ploché provazy.Děkuji za komentář.

      Vymazat
  8. Jaruško máš to moc hezké šikulka *************************

    OdpovědětVymazat
  9. Háčkovaná dílka máš stále lepší a lepší, Jaruško. :)
    Omlouvám se za prodlevu v komentářích, nestíhám a navrch mě k tomu kosí viroza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko vůbec se neomlouvej. Komentovat články přece není povinnost. Hlavně se brzy uzdrav. Děkuji za komentář

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.