24. 2. 2020

Stále háčkuji.

24. února 2020
Letošní rok nám nezačal zrovna šťastně a problémy se na nás valí
jako lavina. Na focení venku není počasí, 
 na tvorbu obrázků mi chybí nápady a ani mě to moc nebaví.
U knížky jsem zjistila, že sice čtu, ale nevnímám co.
Tak jsem se vrhla na  háčkování,
které se učím podle videí na You Tube. 
Postupně už zkouším i nějaké vzory. Zatím to není žádný luxus, 
jaký vidím v časopisech, ale hotové neumělé dílko mi vždy udělá radost.
A tak mi přibývají "lapače prachu" dokud se to nenaučím pořádně 
a zkusím vytvořit něco většího.

Naposledy jsem zkoušela ozdoby...




19 komentářů:

  1. Máš to hezké Jaruško.Jsi šikovná.Asi se také do něčeho pustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji. Mě to také zlákalo u jiných děvčat,. Hlavně nějak nemám na nic náladu a tady můžu "vypnout".

      Vymazat
  2. Jaruško, náhodou máš vše krásné a rychle se učíš mě se líbí moc.Jsi opravdu šikulka ale to už vím dávno.Dobrou noc přeji.(◕‿◕)🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc a moc děkuji za ta milá slovíčka. Měj se mooc krásně

      Vymazat
  3. Jaruško nepodceňuj se, máš to krásné 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji...když mně se to pořád nezdá dost dokonalé. Jsem k sobě dost kritická.

      Vymazat
    2. Tak nebuď, je to pěkné 💫💕🌙💞💫💕🌙

      Vymazat
  4. Jarunko máš to moc hezké šikulka jde ti to super já to neumím hezký den přeji .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Ale já háčkuji měsíc, vlastně ani ne...Prostě jen tak mě to napadlo to vyzkoušet a podle YouTube jsem se to začala učit. Do té doby jsem nevěděla co je krátký sloupek, polodlouhý sloupek,dvojitý sloupek...začínání do kruhu, to je docela kumšt a s tím se ještě peru...a nakonec mě to chytlo docela.

      Vymazat
  5. Jaru,krásně tvoříš.Podle videí na Youtube se to snadno učí.Podle popisu bych to nepochopila.Také,když jsem začínala po dlouhé době s háčkováním,tak jsem si musela zopakovat pojmy.Jak píšeš nade mnou.To začínání do kruhu,neboli magický kruh,to jsem pořádně ještě nepochopila.Na to musím koukat na videu,někdy to vyjde,jindy ne.Krásné výrobky

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně jsi tvořila Jaruško********** to já čtu moc ráda a denně přečtu 50 - 80 stran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď dost náročné období a nedokážu se soustředit. Tak že mě háčkování uklidňuje. Děkuji za komentík Květuško.

      Vymazat
  7. Ahoj,Jaruško,pokud ti jakákoli činnost přináší uklidnění je to fajn. Já jsem se nedokázala soustředit vůbec na nic, ani na sledování TV (když na tom byla maminka špatně) to háčkování zaměstná ruce i hlavu. A pokud je výsledek krásná dečka....není, co řešit. Máš to pěkné...,opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
  8. Cokoliv co nám přináší relaxaci a uklidnění je dobré. Já se přiznám, že na ruční práce jsem nikdy příliš šikovná nebyla. Na rozdíl od mé matky. Tobě se to opravdu daří :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, moc hezká práce...je to příjemná relaxace...😘🍀💖👍☀💕

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.