5. 2. 2020

Zimní makra.

Napadl nám sníh a tak jsem šla na zahradu doplnit krmítko
 a pořídila pár fotografií..  


 Kvetly už primulky a stále kvete hlaváček.


 Také na procházce jsem pak pořídila pár ledových fotografií












 

14 komentářů:

  1. Jaruško, to jsou perfektní fotečky, líbí se mi moc. Jedna obzvlášť asi si jí vypůjčím hiihi dobrou 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně si ji stáhni a použij pro tvorbu. máš svolení. Děkuji za komentář

      Vymazat
  2. (♥ ͡° ͜ʖ ͡°)páni to jsou dokonalé fotografie milá Jaruško (♥ ͡° ͜ʖ ͡°)líbí se mi opravdu jsi moc šikovná!👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko mockrát Ti děkuji. Těší mě, když se fotografie líbí.

      Vymazat
  3. Jaruško, opět nádherné fotografie, pastva pro oko. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško nádhera,jsi úžasná jak to krásně nafotíš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji. Až se za tou pochvalou červenám. Nejsem fotografka, jen majitelka foťáku. Fotím pro radost sobě i svým přátelům. Ještě jednou moc děkuji.

      Vymazat
  5. Jaru,je to krása.Tuhle zimu jsem si takovéhle focení neužila.Co se dá dělat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitusko děkuji. Ona zima možná ještě přijde,ale to už nás bude otravovat, protože budeme chtít mít jaro.

      Vymazat
  6. wau takéto fotky milujem sú úžasné nádherné**************************

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky Jaruško*********** včera mi vypadl internet a tak jsem to dnes přišla dopsat ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.