14. 4. 2020

Další dečky.

U televize většinou háčkuji.
Spodní dečku musím vyprat, naškrobit a vypnout.
 Pak teprve vzor vynikne. Zatím je to jen polotovar...


13 komentářů:

  1. Járo, jsou obě krásné. :-D Babička háčkovala a i pletla velké dečky. Já kdysi také pár uháčkovala, ale už dlouho jsem na háček nesáhla. Měla bych se polepšit.
    Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško,to je moc hezké ,jsi šikulka.🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru,nádherné dečky.Ta bílá se mi líbí moc.To máš háčkováné slabší asi přízí.To je hezčí,jenže to já nesvedu.jak se mi třesou ruce tak se malým háčkem do slabé příze nestrefím.Nejvíce mě vyhovují provázkové příze.Jsi šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji,. Ano je to hodně slabou přízí. Jen jsem nesehnala slabší háček, protože galanterie jsou obě zavřené. Ale dečku už mám vypranou a napnutou a pomalu se suší.

      Vymazat
  4. Jaruško ale ty jedeš nádherné dečky **************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji, ale pořád se jen učím...ale baví mě to.

      Vymazat
  5. Jaruško další krásné dečky ❣️🌞❣️🐥🌹🐏🥰 u nás háčkovala babička. Dělala i záclony. Byla to práce je vypínat. Jsi šikula ❣️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. já jsem vypínala tu bílou dečku. Záclona...to muselo být vypínání na půl dne.

      Vymazat
  6. Jaruško moc krásné dečky tvoříš, jsi opravdu šikulka já to tvrdím pořád :-)Moje babička také háčkovala záclony.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško jsi moc šikovná******** dnes jsem viděla v telce jak z háčkované dětské čepičky, co dříve dávali dětem na křest, udělay misku na šperky, moc se mi to líbilo ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásné Jaruško...jsi šikulka****

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.