19. 4. 2020

Vnučka šila roušky..

Když všichni, tak všichni...
 
Divila jsem se, že to kocourovi nevadilo.
 Ale měl to jen chvilinku než ho vyfotila...

21 komentářů:

  1. Jarka tak to je super..... neukazuju sa mi obrázky na blogspote nevieš mi poradiť prečo???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. Asi máš zádklady obrázků na jiném úložišti. Jak jsem koukala je to německy server dreams...Já s těmi servery zkušenosti nemám. Na zahraniční stránky nikdy nechodím.

      Vymazat
  2. Jaruško, parádní roušky, čičině jak sluší, moc pěkiné 💞🌹🍋🦋🌺🌼💞Vnučka je šikula💞🌹🍋🦋🌺🌼💞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to byla jen taková legrace pro pobavení. Ale Mikeškovi prý to ani nevadilo.

      Vymazat
  3. To je vtipné a kocourek drží.Taky bych měla ušít pro Modřinku,chce pořád chodit na venkovní chodbu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě taky překvapilo. je to taková neklida a tady drží. Ale měl to jen na chvilku. Lucka by ho netrápila.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To bylo spíše pro pobavení...děkuji za komentář

      Vymazat
  5. Jauruško, krásná fotka a hlavně kočička. Přeji ti krásné jarní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou pěkné a vtipné fotky. :-D
    Krásné a pohodové dny A.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou pěkné a vtipné fotky. :-D
    Krásné a pohodové dny A.

    OdpovědětVymazat
  8. Hihihi, vnučka je šikulka ********

    OdpovědětVymazat
  9. No to já se taky divím. Našemu kocourovi bych neměla ani odvahu to zkoušet nasadit.
    Klidný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On si od ní toho nechá líbit víc, ale jen od ní. Samozřejmě, že mu to hned zase sundala, jen co ho vyfotila...Ona by mu neubližovala, je to její miláček.. Chtěla jen, abychom se zasmáli.

      Vymazat
  10. No to já se taky divím. Našemu kocourovi bych neměla ani odvahu to zkoušet nasadit.
    Klidný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. To bych si teda ani u jednoho nedovolila, skončila bych na noc ve sklepě :-)

    OdpovědětVymazat
  12. No to je krasavec v roušce.:) A hezky pózuje při focení. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hi,hi já se picnu :-) pěkné tento střih roušky neumím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.