24. 8. 2020

Hmyz v trávě

Cestou k rybníkům jsem opět pozorovala dění v trávě...
 Vážka žlutavá
 Parazit na šípkové růži
 Divoké včely
 I mouchy, ač je nemám moc ráda,  dokážou být na pohled krásné


 Modrásek tmavohnědý
 Masařka je při pohledu zblízka docela hezká i když mouchy ráda nemám,
zaujal mě její vzhled.


Travařík travní

 Vážka červená




 Babička admirál
Čmelák zemní 

21 komentářů:

  1. Wáááááu to jsou překrásné záběry Jaruško, máš můj obdiv a smekám.👍👍👍Moc jsi mě opět potěšila díky za ně!💐🌺💓💐🌺💓

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, tohle vyfotit, to chce trpělivost.Jsi dobrá!!!
    Když jsem šla v Rbk.s vnučkami za hřbitovem k Popravišti, viděly jsme zelenou velkou kobylku, přilétla, sedla si na silničku, nechala se obdivovat a po nějaké době, asi když jsme ji začaly nudit a odpočinula si, zase vzlétla a šup o kus dál na pastvinu. Holky koukaly, bylo to zajímavé a poučné.Taky jsme tam pozorovaly kravičky. To víš, děti z města!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. hlavně člověk musí zůstat v klidu nebo uletí...Přeji Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  3. Jaru, jsi fakt "DOBRÁ"...nádherné totografie!...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jarunko máš to nádherné to teda jsi pozorovala krásně nic Ti neuteklo děkuji moc hezký týden přeji ************************

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, Jaruško, opět nádhera, radost pohledět. :) Kochám se, kochám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně nafocená příroda, prima den Jaruško 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky Jarka... to sú nádherné fotky mám rada motýliky a vážky to je moje srdcovka...1*******************

    OdpovědětVymazat
  8. Je neuvěřitelné,co se všechno v trávě najde.Krásně jsi vše zachytila.
    Hezké odpoledne

    OdpovědětVymazat
  9. hmyz, to je moje! báječné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.