26. 11. 2020

K rybníku Mexiko

Na této procházce jsem se vydala do míst směrem k Jiříkovu, 
kde jsem nebyla více jak padesát let. 









































Rybník na Jiříkovském potoce, jméno neznám a není uvedeno ani v mapách.
 O tomto rybníku jsme neměla ani tušení, že tu je.
Evidentně je po výlovu.





Rybník Mexiko. Tady jsem byla jednou v životě asi ve svých 15 letech.
Chodili se sem koupat spíše lidé z Jiříkova. My jsme preferovali rybník Racek.



Vlevo za křovím seděl jeden rybář.





Jiříkovská ulice

Zámeček. Stále zde funguje restaurace. Před padesáti lety jsme tu měli svatbu.








Vodárna pro Jiříkov.















Fotografie se zobrazily v opačném pořadí, než v jakém byly nahrány.

8 komentářů:

  1. Moc pěkné obrázky :)
    Taková procházka se mi čím dál tím víc zamlouvá - jít po rovince a koukat na hory.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za komentář. Ono to tak docela po rovině nebylo, to se jen zdá...Přeji krásné dny.

      Vymazat
  2. V tom rybníčku jsou také nějaké ryby? Já se postupně také vracím ke starým článkům z blogu cz.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano jsou. Tady jsou ryby ve všech rybnících. některé už byly po výlovu. Děkuji za komentář a přeji příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky Jarka, z mne známych miest. Ďakujem za ne a možnosť opäť ich vidieť ...zdravim ťa Jarka a prajem pekné adventné obdobie

    OdpovědětVymazat
  5. Ten zámeček je moc hezký a je určitě příjemnou vzpomínkou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.