24. 11. 2020

Soutěsky a Pravčická brána

 26. července 2014

Dalším naším výletem byla cesta na Meznou Louku a odtud jsme šli podél říčky Kamenice do Hřenska.  Edmundovou a Tichou soutěskou jsme vezli na lodičkách a zbytek do Hřenska zase došli. Odtud jsme se vydali nahoru na Pravčickou bránu a Gabrielinou stezkou došli zpět na Meznou Louku.

Omlouvám se za špatnou kvalitu fotografií, ale CD, kde jsem je měla uložené je poškozené i barevnost není zrovna nejlepší. 

Pořízeno kompaktním fotoaparátem Olympus, ze kterého nebyly zrovna nejlepší fotografie. 






Klepáč

Z Jetřichovic jezdí o prázdninám autobus až do Německa na Königstein.
Klikatá cesta k Pravčické bráně
Sokolí hnízdo

Pravčická brána
Kdysi jsem tu byla jako dítě na školním výletě a to se ještě chodilo 
nahoru na bránu. Dnes je možný pohled pouze z protější skalní vyhlídky.


Dlouhodolské stěny 

Pevnost nad Gabrielinou stezkou.
Homole
..a jsme témě v cíli na Mezné Louce.


4 komentáře:

  1. Mně se fotografie líbí a někdy není třeba řešit jejich kvalitu, ale obsah. Tobě se povedlo obojí a takové výlety mám rád. Škoda, že je nebudu mít možnost absolvovat v takovém rozsahu jako dříve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. My už také toho s každým rokem zvládáme méně. Přeji Příjemné dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  2. Už je to dávno, co jsme tu byli na výletě, tak jsem se zase ráda podívala. Fotky se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško toto je šest let zpátky , tak také vzpomínám . Děkuji za komentář a opatruj se.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.