24. 3. 2021

Sloup v Čechách

19.  10. 2014
Sloup v Čechách. tady jsem chtěli navštívit skalní hrad, ale bylo už zavřeno a tak jsme šli nahoru podívat se na lesní divadlo a na rozhlednu Stráž
Rozhledna Stráž
Skalní hrad Sloup
Lesní divadlo



















Omlouvám se za špatnou kvalitu fotografií. Můj starý Olympus už dosluhoval  a navíc bylo už před západem slunce

5 komentářů:

  1. Jaruško, díky za výlet s Tebou. Líbí se mi Skalní hrad a lesní divadlo. Vždycky si říkám, jak tohle dokázali vybudovat. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško zdravím Tě....moc hezké fotečky i výlet....je to krásnéééé...taky jsem tam byla v loni.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, moc děkuji za krásný výlet. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky ze Sloupu vždycky potěší. Mám to tam moc ráda, vloni jsme tam strávili dovolenou.
    Zdravím. Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. To je krása, přesně taková místa moc ráda navštěvuji, mají své kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.