23. 4. 2021

Koronavir mě donutil ...

Březen 2020 a koronavirová krize nás uzavřela doma. Začala jsem se tedy ve svých 69 letech učit háčkovat. Docela mě to pohltilo a začala jsem háčkovat dečky různých vzorů. Hodně už jsem jich rozdala. Některé z prvních pokusů jsem rozpárala a nyní z příze tvořím nové, už propracovanější. O tom svědčí další rozdělaná dečka z párané růžovobílé příze.















Ještě jsem měla dva háčkované ubrusy, ale ty jsem darovala pod stromeček.

18 komentářů:

  1. Jaruško, tleskám Ti ! Ani se mi nechce věřit, že jsi s háčkováním teprve začala. Jsi šikulka, vidíš - a hned máš plno dárečků...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tady je někdo pilný jak ta včelka. Povedená dílka. Hezký den ve zdraví. Mirek

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Jsi moc šikovná. Všechny jsou krásné.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji a přeji krásné dny ve zdraví

      Vymazat
  4. To je nádhera. Měla bych také oprášit háček. Pohodové jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Jedna kráska hezčí než druhá. Už jsem dlouho neháčkovala, nyní mi vládnou jehlice, ale háčkování mám také velmi ráda.
    Hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Pááni, to je krásných deček :-)
    Obdivuji každého, kdo to umí. Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, ty se nezdáš, moc hezké dečky jsi vytvořila. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je nádhera Jaruško... já před tebou smekám klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško tak to je nádhera šikulka *********************no moc se mi to líbí ..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.