3. 4. 2021

Neděle a znovu u rybníků.

 28. března 2021

 Fotografie z této procházky dávám opožděně. Nějak se mi nedaří přemluvit se a zasednout k počítači. Konečně jsem vybrala pár fotografií z opakované procházky k rybníkům, ale tentokrát s větším objektivem a nadějí, že tereje bílé ještě uvidím. Bohužel už byli pryč, ale zase se mi podařily docela jiné fotografické úlovky.

Tak že znovu k rybníkům...a pak dál.Vlčí hora z louky mezi ulicí Na Poustce a ulicí Ke Koupališti

Pohled k ulici Na Poustce

Ekologický dům uprostřed mezi stromy mi připadá spíš jako stodola.

U Racku i u Tůně bylo plno rybářů a terej ani jeden.

Udělat snímek, kde by nebyli rybáři je docela problém.
 Navíc foukal nepříjemný vítr.

Světlý kopec (  silnice na Valdek a Šluknov )
Dymník
U trati jsem zahlédla nějaké velké ptáky. Opatrně jsem šla blíž... 
mrzelo mě, že jsem měla na sobě červenou bundu a
 tak mě bylo dost dobře vidět i z dálky.
Při přiblížení jsem zjistila, že se jedná o jeřáby popelavé a zrovna se věnovali "svatebnímu tanci " provázeného neskutečným křikem, který se rozléhal do dálky. Litovala jsem, že nemám stativ. V tom větru a ještě s těžším objektivem pořídit fotografie tak,  aby nebyly rozmazané, bylo docela náročné.
Tak že se za některé  rozmazané,  omlouvám.





Najednou se vznesli a zmizeli v dáli a já pokračuji po louce, ale zpět k domovu.

Trať na Šluknov. Na druhé straně se asi připravuje nové zabezpečení trati.

Trochu jiné pohledy. Musím se přiznat, že v těchto místech jsem pěšky nikdy nebyla. Znám je jen pohledem z vlaku a možná je pamatuji z dětství, kdy jsme sem chodili se školou na bramborové brigády. Dnes tu jsou všude jen louky.

Překvapil mě i tento potůček.
Sluníčko se prodralo z mraků...
Nad hlavou mi vrzali skřivánci. Bylo mi tu dobře, 
ale musela jsem pospíchat domů. Blížila se doba oběda a
i když jsem měla uvařeno tak jsem si musela pospíšit. 








Na Jedlové je ještě sníh

Pohled na krajinu tu není špatný, ale ta modrá střecha mi tam nesedí...






Poplužní ulice



Moje dopolední procházka skončila. 
Na poslední březnovou procházku jsme se vydali s manželem na Dymník.
 Ale to zase příště....
Krásné jarní dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.