2. 5. 2021

Deštivý 1. máj

Na prvního máje jsme se probudili do dalšího zataženého dne. 
Nepršelo tak jsem jsem si vyšla na krátkou procházku. Jen nebylo moc dobré světlo na focení a já měla v batohu foťák ale jen s velkým objektivem. 
Malý zůstal doma na stole, ale měla jsem v batohu starý kompakt Nikon, 
který sice už špatně ostří, ale i tak jsem pár fotografií pořídila. 
Také jsem trochu fotila na záhonku před domem.
Hyacinty už mi rozkvétají


Na louce se pásly srnky, ale dál se nic fotit nedalo kvůli mlze.
V trávě hledá kos něco ke snídani.
Rozkvétají kamzičníky

Lístky lísek jsou mírně poškozené mrazem
Blatouchy bahenní se vzhlíží ve vodní hladině tůňky


Květy, které jsem před pár dny fotila s námrazou naštěstí mráz přežily bez úhony












Přeji vám všem krásné májové dny a doufejme, že těch teplých a krásných dní se konečně dočkáme i když je momentálně venku pěkná zima a prší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.