19. 6. 2021

Ráno v přírodě

 18. června 2021

Další moje ranní vycházka byla už o trochu později. Je sucho, chybí rosa a musela jsem nejdříve zalít záhon před domem. Přesto jsem se šla podívat, jestli neuvidím nějaké motýly a při tom jsem pořídila pár slunečních snímků s modrou oblohou.


Babočka kopřivová
Tiplice obrovská






Ohniváček černoskvrnný






Vikev ptačí



Strakapoud obecný



Klínatka rohatá



Hrachor luční
Smetanka lékařská (pampeliška)

Zvonek okrouhlolistý
 





Rozrazil rezekvítek




Ohniváček černoskvrnný

Babočka kopřivová





Vítečník sítinovitý (Janovec)
Chrpa


Řebříček
Bílý květ kohoutku lučního jsem viděla poprvé.

8 komentářů:

  1. Jarko, to jsou parádní fotografie. Řada motýlů a jiných hmyzáků, dokonce jsi zastihla i strakapouda, a vypadá to jako by byl u hnízda. I přes ta tepla jsi absolvovala hezkou vycházku. Zdravím a moc na sluníčko nechoď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku moc děkuji. Sluníčko mi nevadí, ale horko trochu ano. Je už léto, tak musí být teplíčko. Měj se hezky a opatruj se.

      Vymazat
  2. Kouzelné pohlazení po duši :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Další krásné fotečky máš to moc hezké nafocené moc děkuji ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, moc hezké fotografie. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.