20. 9. 2021

Ranní procházka na konci léta.

Fotografie jsou z 15. září. Pár jsem jich dala na druhé blogy, ale dnes jsem prošla všechny a většinu smazala. Nějak se mi nelíbily . Přesto jsem pár snímků vybrala, než celou složku z tohoto dne v počítači smažu.
Východ slunce. Od toho dne už jsme sluníčko neviděli. Je pořád zataženo.
Lužické hory v ranním světle.


Město Rumburk se probouzí...je kolem sedmé hodiny ranní


Pavučin je všude nepočítaně a na nich kapičky rosy jako korálky.
Pavouci mají naspěch, aby si stihli udělat zásoby na zimu.
Pozoruji a fotím pavouky docela ráda, ale kdyby po mně lezl, tak tedy nevím...brr!!!
Zarostlý rybníček Hráz 
Na záhonku před domem už mi kvetou ocúny. 
Jejich jed  plzákům španělským vůbec nevadí. 
Žerou i tyto květy a tak zbyl z některých květů jen pahýl...

Kvetou už i hvězdnice keříkové někdy je jim přezdíváno také listopadky.
Jsou to poslední květiny před zimou, které na záhonku mám. Ty pozdější světlé ještě nekvetou, ale už mají poupata.
 Přeji vám krásné přicházející podzimní dny a snad se i těch barev dočkáme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.