17. 9. 2021

Východ slunce





 

8 komentářů:

  1. Vždy, když vidím takové fotky, nejdříve mě napadne - takové já nikdy neudělám. Já spíše ponocuji, takže pozdě večer nebo v noci bych tam jít mohla, třeba fotit noční oblohu, ale brzy ráno, i když musím vstávat, na focení nemám myšlenky. Každý to máme jinak, když se kouknu na fotky, ona každá denní doba má své kouzlo a vím, že třeba u moře si dost lidí přivstane, aby ten východ slunce zachytili.
    Parádní záběry, to je asi dost daleko od bydliště? ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani nemám to daleko. Mám to asi 300 m do kopečka a jsem na loukách. Když jdu okruh loukami k lesu a zpět domů, dá mi to něco přes 3 km, když jdu k rybníkům tak kolem 8 km. Děkiuji a za komentář a měj se moc pěkně.

      Vymazat
  2. Máš to moc hezké nafocené to ty umíš děkuji Jarunko a přeji hezké podzimní dny..

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, opět moc hezké fotografie. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.