4. 12. 2021

V bahně...

 4. prosince 2021

Po obědě jsem se vydala na pravidelnou procházku do přírody.  Na blogu fotografií jsem se zmínila o autu, zapadlém v mokřadní louce, ve kterém seděl mladík s dívkou, který se ptal, zda nevím o nějakém traktoristovi, který by je z bahenní pasti  mokřadní louky, vyprostil. Jen že o nikom takovém momentálně nevím a tak jsem se snažila komunikovat s městskou policií s tím, že uvězněnému páru v bahně nějak pomůžou. Přijel  strážník, který zjistil, že pár nemá u sebe žádné osobní doklady a co víc, že nemají ani doklady k automobilu.

Mladík tvrdil, že má doklady u kamaráda  a že si auto teprve bude kupovat. Strážník je tedy naložil do svého auta a odvezl na služebnu, kde asi řešili co dál...Dnes odpoledne jsem šla stejnou cestou na procházku a s podivem jsem zjistila, že auto uvězněné v bahenní pasti, tam stále stojí. 



SPZ jsem raději vymazala.
Takto zapadlé auto do bahna bude problém vyprostit. Vede tudy jen polní cesta, kterou lze projít když je opravdu velké sucho, jinak  se většinou toto místo obchází. Rákosí po obou stranách cesty upozorňuje, že se jedná o mokřad.
Cestou jsem potkala dva mladíky, kteří se šli na auto podívat.
 Jeden z nich byl řidič, který  s dívkou v autě byl. 
Jen že sami se z toho maléru a bez pomoci traktoru  asi těžko dostanou...



Při dalším pohledu z louky už zase bylo auto opuštěné.

4 komentáře:

  1. Je to "zajímavé" a Ty máš na fotkách jakési důkazy. Kdoví, jak to s tím autem nakonec bylo, komu patří a jestli tomu mladíkovi jde všechno věřit. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od soboty jsem v lukách nebyla a tak ani nevím, jestli tam auto ještě je nebo jestli se už majitel postaral o jeho vyproštění... měla jsem práci doma a dnes jsem tam nešla, abych neprostydla, protože zítra jdeme na třetí dávku očkování a tak musím být fit.. Měj se pěkně.

      Vymazat
  2. Jaruško, tak to je tedy situace, nic příjemného... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hlavně nechápala, proč tam jezdili. Je tam jen úzká polní cesta, rozrytá divočáky, plná bahnivých pastí a kdo to tam nezná, tak i ten kdo jde jen na procházku a nezná to tam, tak se tam může náhle ocitnout po kolena blátě. Měj krásné dny v pohodě a ve zdraví.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.