16. 1. 2022

Právě dokončená

 Dokončila jsem dečku na kterou mi došla příze a bohužel ji nikde nemají, a tak jsem ji dokončila jinou barvou, protože bílá mi tam moc neseděla.  Dečku jsem naškrobila a vypnula...






16 komentářů:

  1. Jaruško, ode mne máš velkou pochvalu! A rozměr (průměr)? Dříve, co si pamatuji, se háčkovaly dečky hlavně z bílé příze nebo jemně béžové, tak jsem to viděla u babičky. Bílá je krásná, ale je to takové slavnostní a jak je vidět, barevnost takovým dečkám rozhodně není na závadu. Pokud se podaří sladit barvy a strefíš se do vzoru, jak vidím, výsledek je překvapivý. Jsi inspirací pro další. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani dečka má v průměru 46 cm a mám ji na velký stůl. Nejdříve mi došla bílá a tu už neměli, tak jsem pokračovala melírovanou. Tu také nikde neměli a tak jsem dokoupila růžovou podle odstínu růžové v melíru a zkusila to dát dohromady. Děkuji za pochvalu. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  2. Tak ta se Ti tedy povedla !!!!!!!
    Ta barevnost je orginální !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruš vypadá to nádherně, barevnost se mi moc líbí, jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, dečka se mi moc líbí, právě tím, jak je barevná ! Super. Taky teď háčkuju, obrázky. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jaru,dečka je nádherná.Mně ze slabé příze háčkovat nejde i když dvě dečka mám ze Sněhurky.Jak se mi třesou ruce,nestrefím se do oček a je to fuška.Já hodně žasnu na Inst. nad videí,ale to jsou cizí,jaké nádherné dečky a vzory tam předvádí.Hodně právě třeba z různých barev.Sice by se mi domů moc nehodily,ale jsou nádherné.Já jsem doháčkovala první polštářek a zařala druhý
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, dečka je krásná, něžná. Moc se mne líbí. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško překrásná háčkovaná dečka .

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc hezký děkuji za podívánou zdravím Jaruško..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.