9. 3. 2022

Do Šluknova za výstavou.

Výlet č. 3

8. března 2022 

Manžel mi k MDŽ letos nabídl výlet s tím, že si můžu vybrat sama, kam bych chtěla jet. Jen že počasí je sice slunečné, ale hodně chladné a tak jsem zvolila sousední město Šluknov a návštěvu zámku, kde zrovna probíhá výstava s velikonoční tématikou.. 

Při cestě z nádraží kolem kolejí je tento moc hezký bytový dům.
Tady byl vybudován nový most. Dříve tu nebyl.
Brhlíci si připravují hnízdo  v dutině stromu.
Pohled přes Pivovarský rybník ke kostelu sv. Václava
Pivovarský rybník je propojený s rybníkem Zámeckým
Zámecký rybník
Tohoto krasavce jsem neznala, ale dozvěděla jsem se, že se jedná o kačera kachny pižmové. Člověk se pořád učí a dozvídá nové věci. 

Zámecký rybník

Zámek Šluknov - perla saské renesance
Jeho historii jsem už popisovala na původním již smazaném blogu, ale pokud máte zájem si historii připomenout tak ji najdete zde:
Zámek je celoročně přístupný. Na prohlídku s průvodcem stačí i dvě osoby.






Panna Marie nad vchodem do zámku.


Konají se tu také  svatební obřady.
My jsme šli navštívit výstavu, ale fotografie z ní dám do dalšího článku.
Po prohlídce výstavy jsme ještě prošli město a šli  na vlak.



Náměstí Míru
Restaurace Club
Sloup Nejsvětější Trojice
Zdobený vchod do restaurace Club
Pěší zóna

Pohled k zámku



Ještě jednou Pivovarský rybník a čekáme na vlak....
Náš výlet tu skončil.
Fotografie z velikonoční výstavy budou v příštím příspěvku. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.