4. 3. 2022

Nový ubrus.

 Včera jsem doháčkovala ubrus, který si chystám na Velikonoce. Večer jsem ho naškrobila, vypnula a teď bude pár dní odpočívat ve skříni. 



16 komentářů:

  1. Nádherná práce,to chce trpělivost a dobré oči...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný ubrus, Jaruš, to bude ozdoba Velikonoc, máš to hotové s předstihem a barva opravdu jarní. Mám radost, že Tě háčkování takhle chytlo. Samotný kulatý stůl je parádní, máte to hezky nazdobeno. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Stůl je poměrně malý - metr v průměru, ale nám se do té malé kuchyně ani jiný nevejde. Jinak nám tam zateklo kolem komínů a tak nás čekají opravy, až to vyschne. Jen že počasí tomu zrovna moc nepřeje a nejdříve se musí opravit střecha. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  3. Ten je krásný Jaruško...💙

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, moc se Ti ubrus povedl ! A líbí se mi barva, hezky sluníčková. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká dečka , jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásný kousek ♥ Obdivuju šikovné ruce, já tohle neumím. Ale moje mamka v mládí háčkovala ubrusy a dokonce záclony.
    Krásné jaro, přeji :)

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.