4. 3. 2022

Odpoledne k rybníkům.

 2. března 2022

Na odpolední procházku jsem se vydala k lesu. Jen že tam probíhala těžba a tak jsem les obešla obloukem a vydala se k rybníkům. Zašla jsem do luk. Většinou mi elektrické vedení na focení vadí, ale tentokrát jsem ho schválně vybrala jako součást fotografie.

Vlčí hora v mlhavém oparuRybník U Natury



Pod Dymníkem se válí kouřová clona

Rybník Racek. Na mnoha místech je led.







Klidná hladina z části pokrytá ledem mě opravdu zaujala.




Lopuch. Pamatuji si,  že jsme  jako děti tyto kuličky se semeny  po sobě házeli.
Líbilo se nám, jak se zachytily na oblečení a někdy i ve vlasech. To pak bylo něco, vytahovat je  z vlasů.





Rybník Tůň



Pohled z hráze Tůně k Racku, jehož hladina je o něco níž.





Přítok z lesa do Tůně


Rybník Tůň byl vybudován v místech, kde se těžila hlína na výrobu cihel.
 Hráz je uměle vytvořená. 
Tam někde vzadu v lese bývala cihelna, později pionýrský tábor. 
Zbyly tam dvě budovy. ta první  budova je bývalá vila Coppens, 
 jejíž název byl loni odstraněn. 
Byl čas se vrátit domů. Šla jsem přes louky a tak se mi naskytl pohled
 na Lužické hory zase z jiného místa.
Moje procházka skončila. 
******
Dnes už zase máme sníh a tak na procházky není dost příjemné počasí
 a  tak budu  muset jít dělat něco užitečného.
Mějte pohodový a klidný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.