7. 3. 2022

Zase jednou ptáčkové.

Venku je dost chladno a přestože se ukazuje sluníčko,  tak mě to ven moc neláká. Důvodem je vítr, který pocitovou teplotu dost snižuje.

Špaček obecný nás ráno vítá svojí písničkou..
Na krmítko stále přilétá nejvíc sýkorek modřinek,
a střídají se s hejnem čížků lesních


Čížkové s plnými volátky pak odpočívají na stromě. Na moje focení si asi zvykli, protože už ani neodletí...Manžel se směje, že jim chutnalo tak, že se nemohou hýbat...



Sýkory koňadry se také na krmítku často objevují.





Tady už se tvoří pár. Více žlutý je sameček, v pozadí samička.
Kuk... tady se mi v okně odrazila záclona...ale bylo mi líto fotku smazat.
Objevil se tu první holub hřivnáč. Čeká, až se z jihu vrátí  také samička.
Dole pod oknem většinou sbírá na zemi to, co hýlové a hlavně mlsné sojky 
vyhází na zem.

Přilétá pravidelně i tento krásný sameček - strakapoud velký
Hýl obecný - sameček, dole samička

Přiletěla ke krmítku  také  hrdlička zahradní.


Ráda ptáčky pozoruji i fotím. Líbí se mi, jak si některé druhy dávají na krmítku přednost, jiné jsou na krmítku společně. 
Příspěvek by spíše patřil na blog "Příroda", ale už jsem ho napsala sem,
tak že doufám, že vás potěší.
 Přeji vám klidné dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.