1. 5. 2022

Háčkování

Po posledních výletech jsem byla dost nastydlá a manžel ještě není v pořádku a tak 
sedíme doma a já jsem vytáhla starší příze a dala se do dalšího háčkování.


 

16 komentářů:

  1. Ahoj Jarunko tak to je nádheráááááááááááá a ta barvička se mi moc líbí jsi moc šikovná děkuji a opatrujte se oba i manžel hezké dny májové ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Také přeji krásné májové dny.

      Vymazat
  2. Jaruško, ta dečka je překrásná. Přeji brzké uzdravení oběma a budu se těšit na další krásné obrázky.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu povedené háčkování !!!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, jedná dečka hezčí než druhá. Líbí se mi, že děláš barevné. Přeju hlavně hodně zdraví, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda! Tvoje dečky se mi moc líbí. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Jarko, pilná jako včelka. Tvoje dečky jsou parádní. Přeji vám oběma brzké uzdravení, abys zase mohla využívat foťák. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí Tvoje dečky, je vidět, že barevné příze se k tomu výborně hodí. Je to inspirace pro ostatní. Ať se daří, opatruj se. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jaruško to je nádhera opravdu paráda,moc se mně líbí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.