20. 6. 2022

Co najdeme v trávě

Na svých procházkách často fotím i brouky, šidélka, vážky, motýly, detaily rostlin.

Šidélko větší


Okáč voňavkový

Bílou kobylku jsem viděla poprvé



Cvrček 


Kobylka smrková
Bělokřídlec luční

Boj o život
Modrásek obecný

Okáč luční

Šidélko ruměnné

Boj o život
Babočka kopřivová




Šídlatka kroužkovaná
Cvrček luční
Vláhomilka pestrá


16 komentářů:

  1. Parádní obrázky. Ty se ti opravdu povedly.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruš,to je nádhera...obdivuji tvoje znalosti motýlů,broučků,ptáčků a jiných živičichů.Pro mne jsou krásní všichni tvorečkové, tvé fotky jsou nádherné...měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
  3. Každý máme něco v oblibě, rozumíme něčemu - tedy bylo by to ideální, Tvojí parketou je příroda. Fotky tradičně velmi povedené, ale dnes své body dávám cvrčkovi. ☺
    Jaruš, přeji další podobné procházky, na kterých zachytíš další krásu v přírodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Ano, přírodu mám ráda od dětství. Vlastně jsem v ní vyrostla, protože jsme měli hospodářství a člověk se tak mnoho naučil znát. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, pokochala jsem se🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, nádherné okamžiky jsi zachytila na fotografii z říše živočichů.

    OdpovědětVymazat
  6. Při takovém fotografování musí být nejen trpělivost, ale i znalost toho co chci publikovat. Krásné záběry.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško překrásné fotečky a děkuji za komentíky v mém blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.