14. 7. 2022

Procházka k rybníkům.

  11. července 2022



Slunečný den s krásnou oblohou. To byl důvod, který mě v tom teplém počasí vylákal na procházku k rybníkům.
Tráva na loukách je vyšší než já...
Vlčí hora
Plovoucí obláčky vytvářejí na zemi zajímavou mozaiku světel a stínů. 

Soumračník metlicový na louce k rybníku.
Rybník U Natury. Na břehu jsem pozorovala život v trávě.
Okáč luční
Šidélko kroužkované
Lesknice zelenavá
Okáč  prosíčkový
Šídlatka hnědá
Rybník Racek.

Rybník Racek.


 Domy v pozadí bývaly zpočátku chaty určené k rekreaci. 
Nyní jsou přestavěné a určené pro trvalý pobyt.





Vodoměrka štíhlá
Vedlejší rybník s poetickým názvem Tůň
Tůň


Vlčí hora a Světlý kopec

Také na Vlčí hoře řádí kůrovec.
Kovařík
Poslední letošní květ kosatce vodního
Na kraji lesa
Pohledy od kraje lesa
Okáč luční

Lužické hory od lesa
Domy pod Zámečkem v Ječné ulici
Žitavská pahorkatina a Lužické hory
Cesta loukami
Řebříček velkokvětý


Louky nad Kolonkou

Tyto louky mám ráda a odtud pořizuji hodně svých fotografií.
Vím, že je fotografií hodně, ale vybrala jsem ty, které si tu vlastně ukládám pro vzpomínky na slunečné letní dny.

Přeji vám krásné letní dny a příjemné pobyty v místech, která máte rádi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.