13. 7. 2022

Ráno na loukách

 13. července 2022

Ráno jsem se probudila ještě za šera a tak jsem se rozhodla, že vyrazím do luk a pokud budu mít štěstí, tak po nějakém čase nafotím východ slunce. Jen že obloha se začala zatahovat a nakonec z mého očekávání nebylo nic. Přesto jsem fotila probouzející se barevnou  krajinu.

Barvy na obloze slibovaly krásnou podívanou. 
Jenže východ slunce zakryly mraky.
Lužické hory a barevná obloha.
Části louky jsou posekané a tak procházím cestičkou mezi řadami posekané trávy.
Pohled na rozkvetlou "motýlí louku" . Ta už mnoho let posekaná nebyla.














Obloha se změnila  v dramatickou, tak že východ slunce vidět nebyl a já se vracela domů. Tentokrát jsem sice nechytila žádné klíště, 
ale přinesla jsem si na sobě dva kloše jelení. (Říká se jim také jelení vši) . 
Je to muška, která létá a když na vás přistane tak pustí křídla 
a leze jako drobný 2 - 4 mm brouček. Leze hlavně pod oblečení nebo do vlasů. Je poměrně těžké ho sundat a nedá se pořádně zabít. Zmáčknutí nestačí.  Kousnutí dost bolí a poslední dobou je jich hodně hlavně v lesích a u nás už i v loukách.
Tak vám přeji hezké  dny hlavně bez klíšťat a klošů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.