22. 10. 2022

PODZIMNÍ FOFO-VÝZVA - Jedna z procházek

 Vzhledem k tomu, že jsem vyhlásila FOTO-VÝZVU na téma BARVY PODZIMU,  tak jsem se i já vydala do přírody pořídit pár snímků. Nakonec z toho byla spousta  fotografií. Jen že dnes dost pršelo a tak jsem ráda, že jsem vyrazila včas, protože po dešti listí brzy a rychle zhnědne.

Upozorňuji, že fotografie do výzvy už můžete přidávat hned a až do 5, listopadu 2022, jen abych váš příspěvek zařadila do foto-výzvy, tak  do nadpisu připište: FOTO-VÝZVA.

Příspěvků můžete vytvořit i několik. Na všechny zkopíruji odkaz, ať se o tu krásu můžete podělit i s dalšími blogovými přáteli.

Odkazy na vaše příspěvky budou zveřejněny na mém druhém blogu  s názvem: "OD VŠEHO TROCHU", tedy zde:

https://duchjara1.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-odkazy.html

Teď tedy moje toulání barevnou přírodou k mým oblíbeným rybníkům.

Nejdříve jsem šla do luk, kde jsem si počkala na východ slunce. Jen že sluníčko vycházelo do mraků.


 Soukromý rybník u rekreačního střediska Natura
Odkvetlá pampeliška
Pohled s pampeliškou - tady  se jaro snoubí s podzimem.


Na louce bylo hned několik stád srnek. 
Tady je to jako u lidí. Holky (srnky) stojí nebo běhají,  pánové (srnci) leží v trávě...
O kousek dál, další šestičlenná stáda


Fotografií z této procházky mám více, ale rozdělím je na části. 
Těším se na vaše příspěvky a přeji vhodně štěstí při focení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.