24. 10. 2022

PODZIMNÍ FOTO - VÝZVA 3, PTÁCI

 Dalším mým příspěvkem do PODZIMNÍ FOTO-VÝZVY, je pozorování ptáčků před okny bytu. Každý den se člověk do přírody nedostane ať už z jakéhokoliv důvodu. Může to být počasí,  zdravotní stav nebo se jen někam ven jít nechce, což u mě bývá málokdy. Ale i takové dny jsou.... Podzim tak lze pozorovat i z oken bytu...Proč tedy nepřidat fotografie i na jiné téma :  Tedy pozorování z okna - a u mně jsou to ptáčkové... a že jich tu přibývá...

Vše o výzvě najdete zde:

 https://fotojaradu.blogspot.com/2022/10/podzimni-vyzva.html

a odkazy na vaše příspěvky zde:

  https://duchjara1.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-odkazy.html

Já tedy pokračuji v článku podzimní výzvy a  tentokrát to jsou: Ptáčkové před okny.

Brhlík lesní

 

Vrabec polní




Zvonek zelený




Sýkora modřinka

Sýkora koňadra



 Pěnkava obecná



Pěnkava jikavec




Hrdlička zahradní


Po zveřejnění tohoto příspěvku jsem ještě dnes stačila nafotit přelétající hejno špačků obecných. Ti, kteří u nás hnízdí, jsou už dávno pryč a toto opožděné hejno špačků  přelétá ze severských zemí. Občas si někde odpočinou, 
ale přesto  je  ještě čeká dlouhá cesta na jih Evropy. 



Tak toto jsou moje další podzimní pozorování.
Přeji vám krásné a pohodové podzimní dny 
a hodně štěstí při pořizování snímků do výzvy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.