14. 10. 2022

Ráno Na Poustce

 Fotografie jsou vybrané z ranní procházky do luk Na Poustce, kam moc často nechodím. Super úplněk je z rána 10. října 2022

Měsíc na drátech jako na notové osnově...pohled z okna
Svítání před východem slunce.
Měsíc před západem za Světlý kopec
Pohled na Lužické hory z luk Na Poustce
Foukal studený vítr, přesto Měsíc zapadal do mlhavého oparu.
Na focení srnek, které se pásly o kus dál,  jsem si změnila objektiv. 

Elektrické vedení nemám na fotkách ráda,
ale tady před východem slunce,  se mi líbilo.

Rozhledna na Dymníku.
Odraz slunečních paprsků od oken rozhledny vytvářely pocit, 
že rozhledna svítí jako maják..   Na louce se z trávy zvedlo stádo spících srnek a chystalo se na ranní pastvu.


Najednou jsem zjistila, že jsem ztratila krytku velkého objektivu.
Začala jsem ji hledat. Rázem bylo po focení. Jenže najít ji v trávě, když přesně nevím, kudy všechny moje kroky vedly, bylo hodně složité...

Několikrát jsem prošla místa, odkud jsem fotila, ale krytku jsem nenašla. 
Ještě jsem se tam chystala vrátit, ale po návratu domů  jsem si  raději hned 
objednala krytku novou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.