9. 11. 2022

Dopolední cesta k rybníkům

Krásné pondělní ráno, uvařený oběd byl a tak jsem měla chuť vyrazit někam na výlet. Původně jsem navrhla, že bychom mohli jet na Jedlovou a jít na hrad Tolštejn, ale manžel tvrdil, že mu není dobře ať jedu sama. Váhala jsem ale samotné se mi jet nechtělo. Přece jen je to kus cesty a v pondělí tam moc lidí nebude a člověk v našem věku už si říká "Co kdyby..." Tak jsem cestu na Jedlovou vzdala a vydala se na procházku k rybníkům.
Louky Na Poustce
Dymník

Rybník U Natury

U jedné z chat rozkvétá rododendron. Na podzim mě to opravdu překvapilo.
Rybník Racek
V trávě ještě rostou houby


Stavidlo 
Po hrázi vede cesta









Rybník Tůň


Při mých procházkách poměrně často sbírám odpadky. 
Bohužel tentokrát už to byly dvě tašky. Víc už jsem toho posbírat nemohla
a to jsem už nemohla obejít Tůň. 
Neměla bych to kam dát a navíc jsem si roztrhala rukavice.
Vydala jsem se tedy na cestu zpět.
Na Racku měl rybář štěstí a s pomocí kamaráda vytáhl chyceného kapra, kterého mi  rybáři nabídli za úklid. Při tom jsme si trochu povídali a já jsem jim řekla, že jsem našla svinovací metr, jestli neví, komu patří. Jeden z rybářů mi řekl, že metr ztratil, ale na druhé straně rybníka a už ho nenašel...byl jeho.  Měl radost a hned s ním kapra změřil.  Měla jsem tedy rozhodnout, co s kaprem dál...přimluvila jsem se za jeho  volnost....
Stejně bych ho neměla kam dát. 
Kapra změřili a putoval zpět do rybníka.
Vypuštěný kapr rozvířil bahno na dně rybníku. S rybáři jsem se rozloučila a
vydala se s taškami odpadků ke kontejnerům na tříděný odpad... a pak domů.

Poslední fotka a foťák putoval do batohu...domů to mám odtud ještě skoro hodinku pěšky.


1 komentář:

  1. Jaruško, to jsi měla hezkou procházku, u vody je hezky. Chodím hodně často do lesa a taky sbírám odpadky, dřív mě stačil sáček, teď už nestačí igelitka... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.