22. 11. 2022

Výlet do Cvikova

Tentokrát se vracím ke starším výletům,
 protože jsem si před lety původní blog smazala a o příspěvky přišla.
Docela ráda se  vracím k fotografiím ze starších výletů.
Máme tu podzim, sychravé a mrazivé počasí a já tu mám krásný letní den,
kdy jsme se synem a s vnučkami vyrazili do Cvikova. 
Navštívili jsme tu Křížovou cestu a Schillerovu vyhlídku.
Cvikov náměstí


Ortel. 
Kopec, o němž se říká, že vyzařuje zvláštní negativní energii.
Nevede tam žádná turistická cesta a ani není příliš navštěvován.
Vodárenská věž v Martinově údolí

















Kaple Božího hrobu byla zavřená.
Sv. Jan
Socha Máří Magdalény má uraženou hlavu. Škoda.
Pomník
Špičatá hora, která na obzoru vyniká je hora  Klíč 

Schillerova vyhlídka

Lužické hory a  nejvyšší hora Luž 793 m. Dole obec Trávník

Uprostřed věž kostela sv. Máří Magdalény v Mařenicích
Hora Hvozd 749 m








Náš výlet opět končil ve Cvikově na náměstí..
V těchto podzimních dnech jsou pro mě 
vzpomínky na léto 2020 docela příjemné.
Myslím, že v těch vzpomínkách na  výlety budu dál pokračovat, 
protože zrušením původního blogu jsem o mnoho takových článků přišla.
Naštěstí mám fotografie uložené na úložišti Zonerama.

1 komentář:

  1. Jaruško, hezký výlet jste si udělaly. Líbí se mě Křížová cesta, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.