24. 11. 2022

Zimní Luž

 Na Lužické hory teď koukám jen z oken bytu. Lužické hory často fotím pohledem z luk nad městem a nikdy mě pohled na ně neomrzí a vždy je pro mě jinak zajímavý. 

V naší facebookové skupině  Toulky krajinou Šluknovského výběžku, Českosaského Švýcarska a Lužicí, jsem objevila krásné fotografie z  výletu  ze dne 22. 11. 2022, na nejvyšší horu Luž.

Jejich autorem je MIREK GERONIMO PANDA.  S jeho laskavým svolením jsem z jeho fotografií vytvořila dnešní mrazivý příspěvek. 









 










Waltersdorf




Tak že teď jsem vám mohla nabídnout letošní zimní fotografie, ale  tentokrát jsem si výletu na Luž užívala z tepla domova  a panu Mirkovi děkuji za možnost  zveřejnění jeho fotografií na mém blogu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.