31. 1. 2023

Ze Zahrádek u České Lípy do Stvolínek

 Dnes se vrátím k jednomu ze starých výletů, z roku 2016. O původní článek s fotografiemi jsem přišla a tak jsem se rozhodla článek znovu napsat.

Ze Zahrádek jsem se vydali lipovou alejí k bývalé tvrzi Jiljov.



Za rybníkem je obec Holany  a Vlhošť
Cestou jsme míjeli zbytky hradu Milčany, jinak zvaný též Vítkovec. Podrobnosti o hradu najdete zde:





















Bohužel se mi fotografie zpřeházely a nedokážu už je přesně seřadit za sebou, ale jsou to pro mě vzpomínky na jeden z krásných výletů z roku 2016
Jen že před koncem cesty mi ve foťáku došly baterie. 
To jsem ještě měla starý Olympus
a náhradní baterii jsem k němu neměla.

12 komentářů:

  1. Jaruško, díky za krásnou reportáž. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Starý dobrý Olympus to hezky nafotil. Byl to krásný výlet, od roku 2016 uteklo hodně vody v tom potoce a od té doby bylo dost nepříznivých událostí, že? Zaujal mě ten můstek přes říčku.
    Jari, tak zase něco najdi a nevadí, že to nejsou čerstvé fotky.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Je to historický můstek u bývalého mlýna.

      Vymazat
  3. Jaruško, to jsou krásné fotky... přes takový obloukovitý mosteček bych se také jednou chtěla projít... snad se tam smí... ☺ Měj se krásně, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti ona přes ten můstek vede turistická cesta. Je tam opravdu krásně.

      Vymazat
  4. Jarko, krásné fotografie. Vodu a kameny jsem obdivovala, ale nejvíc se mi líbí to zdařilé okénko z větví stromů na kostelík...

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky, vypadá to jako dobrý tip na výlet.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško hezký výlet s Tebou, i fotografie. Zdraví Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, tuhle oblast máme taky dost prochozenou a vidím, že jste vybrali super počasí a termín, když kvetly stromy. V Holanech, Zahrádkách, v Pekle i v Blíževedlech se dá chodit celý rok. Krásné fotky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.