14. 5. 2023

Ke Dni matek

 Dnes jsem ke Dni matek dostala od synů dvě kytice tulipánů, kolopejku v konvičce a dáreček.  Jsou hodní...




18 komentářů:

  1. Jaruško, hezké dárečky jsi dostala. To vždycky potěší ! Měj příjemný večer, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zkrátka jste dobře vychovali syny! Moc ti to přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, pěkné dárky. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Dárky od dětí i když už to děti nejsou, vždycky potěší.

      Vymazat
  4. Vidíš, Jari, jak je to hezké a jak kytička potěší. Ale když je MDŽ, tak se mnohé ženy od svého svátku odtahují.
    Ať ti kytičky dlouho vydrží. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dostávám květiny i na MDŽ, od manžela. Od synů na Den matek.

      Vymazat
  5. Kytička vždy potěší,hlavně že je z lásky...

    OdpovědětVymazat
  6. Jarko, krásné, a ty dečky jsou taky parádní. Milé, že si na tebe synové vzpomenou s kytičkou

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný! Kluci na mě taky byli hodní, protože vědí, že živých květin je mi líto, vytiskli mi nezničitelnou květinu ve vázičce na 3D tiskárně :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.