6. 9. 2020

Rostliny tentokrát z lesa

Cestou do Krásné Lípy jsem v lese neodolala a pořídila fotografie rostlin , které mě zaujaly kolem lesních cest.

Lopuch
šedovníček luční












Náprstník

20 komentářů:

  1. Járo, to by jeden neřekl, co krásy je na lesní cestě.Ale také díky tvým vševidoucím očím se můžeme pokochat tady, na blogu, těmi tvary a barvami, díky tobě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Jen názvy mnohých rostlin neznám. Až bude čas, tak prozkoumám a doplním...Pořád se toho o přírodě musím hodně učit. Přeji Ti krásný zbytek neděle a příjemný nový týden.

      Vymazat
  2. Jaruško to jsou opět nádherné fotečky děkuji za úžasnou podívanou opravdu nádhera líbí se mi moc aj potěšila jsi mne♥Těším se na další milé překvapení....����( ͡° ͜ʖ ͡ -)Prima celý nový týden přeji♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, super fotečky. Jak krásně vypadá bodlák ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Také mě mnohdy překvapí květy různých plevelú, jak jsou krásné.

      Vymazat
  4. Kolem lesních cest je mnoho květinové krásy, stačí se jen správně dívat, a to tobě jde moc dobře :) Hezké fotečky!

    OdpovědětVymazat
  5. Jarunko nádherné fotečky zase jsem se pokochala děkuji moc ..*******************hezký den popřeji ..

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru zdravím, tolik krásy je v naší přírodě... nádhera 👌 pěkné odpoledne přeji 🌞🧚💖🤗💞🍀

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné fotky a tie detaily si šikovna Jarka...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.