9. 10. 2020

Šála

 Počasí se nám pokazilo a tak zpracovávám příze, které jsem si přivezla od sestry, protože jí bylo líto je vyhodit. Plést a háčkovat už nemůže a tak zbytky přízí postupně zpracovávám. Dnes jsem doháčkovala šálu pro vnučku.


7 komentářů:

  1. Járo, šála je hezká a určitě vnučku potěší.👍
    Já zdědila kila přízí - nejprve po zeťově tetě, která "oplétala" celou rodinu a nečekaně náhle zemřela. A rok poté totéž po jeho babičce a nádavkem k tomu ještě spousty materiálů na vyšívání. Takže jsem nakoupila velké úložné tašky a mám je na půdě. Čas od času dostanu chuť něco uštrykovat. Začala jsem s tím v srpnu, kdy jsem relaxovala na zahradě. Výsledkem jsou dva svetry a jedna vesta. Loni jsem upletla kardigan. Nedokážu jen sedět před televizí a koukat, to okamřitě usínám. Pokud něco vytvářím rukama, vydržím se koukat. 😀
    Hezký den a ručním pracím zdar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji,. Také pořád musím něčím zabavit ruce. Jsme na tom podobně. Přeji Ti příjemný víkend.

      Vymazat
  2. Pěkná šála, vnučka bude mít radost 🌼💕🌸 prima víkend Jaruško 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  3. Ohřeje a potěší, sluníčková! Krásná práce. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná šálka Jaru, určitě udělala radost ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná šála tak snad potěšila a doufám že jí vnučka bude nosit :-)škoda že já už plést, háčkovat a vyšívat nemůžu :-(jsi Jarunko šikulka💖💐🌺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.