5. 7. 2021

Brniště - část 1.- Skalní reliéfy

 4. července 2021

Výlet č. 9

Na další výlet nás vzal syn Pavel autem, protože do Brniště se sice dostaneme snadno vlakem, ale k Pustým kostelům u Lindavy už je to pěšky dost daleko. Obě místa jsme tedy, díky cestování autem,  navštívili v jeden den. Nejdříve jsme navštívili skalní reliéfy u obce Brniště a prošli si část Hastrmanské stezky.

Protože je tam toho opravdu hodně, tak jsem článek rozdělila do několika částí.

Kostel sv. Mikuláše v Brništi
Konec a začátek stezky. Cesta do lesa tu však žádná není...možná, že někdy byla,
ale je zarostlá.

U cesty je veliké mraveniště.
Vstupujeme do skal a po chvíli jsou tu první reliéfy .







Škoda, že některé výtvory nelze nafotit vcelku.

Tady jsem přemýšlela, co to vlastně je. Dospěla jsem k názoru, že je to mnich.

Ulity a ryby ve skále jsem si všimla hned, ale žraloka a ryby nad nimi jsem rozpoznala až doma na fotografii. 

Pavouk a jeho síť

Babočka admirál



Další výtvor je dělený hranou skály.

Naštěstí jej šlo spojit z protější skály.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.