4. 8. 2021

Růže z Růžové zahrady v Děčíně.

 Bylo po bouřce a já jsem zavítala do Růžové zahrady u zámku v Děčíně. Nafotila jsem růže ještě s kapkami deště po bouřce.










































14 komentářů:

  1. Jaruško, to jsou nádherné fotografie! Růže je sice královna květin, ale Ty máš výborný foťák, který umožní ta makra vykreslit a s těmi kapkami vody je to nádhera. Tam jsi musela strávit dost času, jak si představuji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Bylo zrovna po pořádné bouřce a tak jsem měla štěstí na focení s kapkami. Jinak se mi to v Děčíně nepodaří, protože když tam jedeme, tak je vždycky hezky. jen tentokrát nás bouřka překvapila.

      Vymazat
  2. Parádní fotečky růží. Kapičky nemají chybu super.

    OdpovědětVymazat
  3. To se to fotí v růžové zahradě po dešti :-) Krásné fotografie, a nejvíc se mi líbí snad ty bílé růže. Jsou takové jemné. Ráda jsem se pokochala květy s kapičkami deště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni mně se také moc líbily a navíc ty bílé nádherně voní.

      Vymazat
  4. Jaruško, růže s kapkami deště jsou úžasně fotogenické. Moc hezky jsi to zachytila, nádhera ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Květinová nádhera, kterou jsem si také vychutnal.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně zachycené královny květin,nemá chybu,pastva pro oči...

    OdpovědětVymazat
  7. To je nááádhera ! Na některých zajímavá skladba okvětních lístků a ty kapky deště, barvičky, fakt krása . Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Máš pravdu. Mají tam mnoho zajímavých druhů růží, jejichž sadbu posbíral různě po Evropě zahradník rodiny Thunů v době, kdy ještě vlastnili zámek. Naštěstí ruská armáda, která pobývala na zámku, tuto zahradu úplně nezničila tak, jak byl poničený a zaneřáděný odpadky celý zámek, jemuž po odchodu vojsk v jeden čas dokonce hrozila demolice. Naštěstí vyhrál zdravý rozum a zámek se opravil a vše se stále ještě opravuje. Nyní probíhá kompletní rekonstrukce právě této Růžové zahrady.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.