2. 8. 2021

S kapkami vody

 Potřebovala jsem si vyzkoušet fotoaparát po čištění a tak jsem trochu zkoušela fotit s mezikroužky.
Kvetou mi fialky africké.

Také kolopejky ( kalanchoe)

6 komentářů:

  1. Jaruško, to makro u Tebe vždy obdivuji. Bývala jsem velká pěstitelka fialek, co já jich měla, ale i teď jich mám dost. Zato kalanchoe moji péči nevydrželo. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji za pochvalu, která mě opravdu potěšila. Kalanchoe vždycky omlazuji, protože jak vyroste vysoká, tak pak už moc nekvete, Tak že ostříhám špičky a zasadím a většinou se chytnou. Lze je také dát do vody, než pustí kořínky a pak dát do květináče. Mám je ráda, protože mi kvetou skoro pořád.

      Vymazat
  2. Velká krása, kapky jako korálky, super.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru jsou to nádherné růže. měj prima víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, parádní růžičky. Použila jsem na obrázek. papa

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádherááááááááááááááááá růže jsou všechny moc hezké Jarunko zdravím

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.