27. 8. 2021

Srpnové ráno.

 16. srpna 2021

Probudila jsem se brzy ráno a vyrazila na ranní procházku. Čekalo mě balení a odjezd do Karlovarského kraje a tak se  šla na týden rozloučit se svými oblíbenými místy.

Navíc jsem měla narozeniny už začínající sedmičkou. Co nadělám. Čeká to na každého a já mám vlastně štěstí, že jsem se tohoto věku dožila a můžu si užívat procházek v přírodě. Tak jsem si to narozeninové ráno užívala a netušila jsem, že mě odpoledne začne pobolívat zub a nastanou problémy, které jsem popisovala v minulém článku.



Ranní focení mám nejraději. Mnohdy bývá opravdu zajímavé světlo.


Lužické hory
Vlčí hora 
Dymník a Vlčí hora.
Lužické hory,  nejvyšší hora Luž 793 m - vlevo. Vpravo Jedlová 774 m

Okáč bojínkový
Krásněnka dvoulemá





U Racku je po ránu opravdu krásně.








Na louce snídá několik čápů





7 komentářů:

  1. Jsou to moc krásné záběry z toho ranního času, některé by se daly zarámovat a vystavit. Lužické hory jsou pro mne vzdálené, ale tak my při dobré viditelnosti vidíme na Beskydy. Ty balíky také ráda fotím, ale to už je nám v patách podzim.
    Děkuji za nahlédnutí a přeji další příjemné procházky. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Je to tak. U nás je dnes tak chladno, že jsme museli zapnout kotel a přitopit. Máme celý den jen 11°C a prší.

      Vymazat
  2. Jaruško, to jsou tak hezké fotky ! Ty s odrazem ve vodě, s motýlkama ... Ráda jsem k Tobě nakoukla. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško zdravím fotečky jsou moc hezké také jsme si už zatopili je chladno také jenom 11 st a prší no to už nebude určitě teplo necháme se překvapit hezký nový týden přeji ..

    OdpovědětVymazat
  4. Čápi u nás už nejsou, odlétly dřív nežli jsem je stačil ještě jednou nafotit. Fotky jsou hezké a Lužické hory mají stále něco do sebe.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.