3. 9. 2021

Na cestách...

 1. a 2. září 2021

Poslední dobou jsem měla drobné problémy s fotoaparátem a tak jsem si zjistila servisní místo pro NIKON v Ústí nad Labem. Po domluvě jsme se vydali 1. září do prodejny, kde mi fotoaparát prohlédli a přijali na čištění snímače s tím, že si mám pro fotoaparát druhý den odpoledne přijet. Tak jsme se další den vydali znovu do Ústí nad Labem. Čištění bylo hotové a ještě mi ukázali, kolik nečistot původně na snímači bylo. 

V Ústí nad Labem jsem fotila mobilem.


Cestou zpět jsme se zastavili ještě v Děčíně, 
protože spoj k nám byl plný dětí a studentů, kteří cestovali ze škol.

U Markvartic - foceno z vlaku
Kamenický hrad - foceno  vlaku
Kytlice

Z cesty na Jedlovou. Kůrovcové lesy - spíše mýtiny

6 komentářů:

  1. Taková služba pro čištění a servis fotoaparátů je hodně užitečná. Tady bohužel nic takového nemáme. Asi bych to také už uvítal. Ať ti slouží dál bez závad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku děkuji. U nás také není, ale hledala jsem nejbližší NIKON servisní opravnu a našla ji až v Ústí nad Labem, tak jsem tam musela jet. Jinak bych to mohla svěřit synovi, ale to bych na foťák čekala víc jak měsíc, protože byl na dovolené a pak má FOMEITOP, tak že se k nám z Liberce nedostane a pak zase bych musela čekat, až znovu přijede,. Takto to bylo do druhého dne. Ale je to celý den na cestách, vlastně dva dny. Jeden den odvézt a druhý den vyzvednout.

      Vymazat
  2. Přeji, ať Ti foťák zase šlape o 106. V Kytlici má chalupu více známých osobností. A lesy? Škoda mluvit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani v Kytlicích má hrob M. Horníček, žije tam Petra Černocká s manželem, měl tam chalupu herec Z. Řehoř a bohužel tam v zatáčkách skončil život mladičkého Tomáše Holého. Má tam pomníček.

      Vymazat
    2. Jaruš, teď jsi mi připomněla, odkud Kytlici znám. Z rádia samozřejmě, o prázdninách býval pořad "jak chalupaří slavné dvojice" a právě tam byli s mikrofonem na návštěvě u P. Černocké a manžela p. Pracného. Petra tam říkala, že v Kytlici měl chalupu i její bratranec pan Brodský, vzpomínala na p. Horníčka a myslím, herečku Světlu Svozilovou (to nevím jistě), ale Petra říkala, že ji tam potkávala jako dítě, protože tu chalupu koupil po válce její otec, který byl právníkem. ... O Tomášovi Holém mám článek na blogu, ale netušila jsem, že to je v té oblasti, bydlel v Praze.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.