9. 9. 2021

Při západu slunce

 Před západem slunce jsem si vyšla na procházku a pořídila pár fotografií. Sluníčko zapadalo do oparu, tak že fotky tentokrát nejsou nic moc...







Lužické hory






16 komentářů:

  1. To jsou parádní fotky, takové nemám, ale možná to bude i foťákem, ale máš talent. Nedala jsi někdy nějaké fotografie do soutěže nebo do časopisu? Ty jsi napsala, že fotky nic moc, a to mám po operaci očí (smích)☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji za pochvalu, ale myslím, si, že na to abych publikovala někde v časopise, na to nemám...alespoň si to myslím, že na to nemám. Určitě by se našel kritik, který tam nejde spoustu chyb. Ale jinak moc děkuji a přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
    2. Jaruš, nejsem na focení odborník, přistupuji k focení podle svého a někdy není čas přemýšlet, tak cvaknu. A právě tak jsem fotila, když jsem měla svůj první digifoťák. Měla jsem pracovní úkol v Praze, tak narychlo koupit foťák, nebyl čas něco zkoušet a číst nějaká doporučení taky ne. Pak v práci byla výstava fotografií. Kolega nás obcházel, aby tam něco měl. Sama bych mu nic nenabídla, tak jsem mu dala flešku a říkám, mrkni na to a vyber si. Vybral tři snímky na místní výstavu. Pár lidí mi pochválilo jeden snímek, mi nepřipadal nijak zvláštní. Pak kolega říká, nevadilo by ti, kdybych ten snímek poslal do soutěže? Nevadilo, já se chechtala, nebudu to natahovat - ten snímek obsadil v soutěži 2. místo! Nechtěla jsem tomu věřit, ale jak se říká - nejhloupější sedlák ve vsi má nejlepší brambory. ☺

      Vymazat
    3. Vidíš Hani. jak jsi šikovná. Myslím , že je to o pohledu na svět a okolí. I mobilem lze pořídit krásné fotografie, což bylo poslední dobou vidět i u Jitušky, která měla foták v servisu a fotila mobilem a také moc krásně.

      Vymazat
    4. Jaruš, správně jsi to napsala, že i mobilem... Ale člověk musí umět fotit. Mám dvě kamarádky, jsou to fajn ženy, ale jejich fotky... A to nejsou začátečnice. Tak díky za výměnu názorů. ☺

      Vymazat
  2. Jarunko no moc hezké fotečky jsi zase nafotila a ten západ slunce je moc hezký máš to bezva a to pokaždé jak něco nafotíš bezva víkend popřeji zdravím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji za pochvalu. Potěšila mě, i když si myslím, že tentokrát se mi moc nepovedly...Přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  3. Jarko, ty západy slunce jsou nádherné. Ono nějaké publikování není zas tak jednoduché, já jsem jednou zpracoval historii zdejšího loutkového divadla o rozsahu 50 stran doplněné fotografiemi. Sice to vyšlo v místním tisku, ale to bylo všechno. Je to uložené v muzeu Broumova pro případné zájemce pro čerpání informací. Více jsem se už nepokoušel materiál doplňovat, i když by bylo o čem psát. Pokud můžeš, foť dál nejen pro svoji radost, ale i pro ostatní na blogu, kteří k Tobě rádi chodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku děkuji. Já jsem o publikování a soutěžích ani nikdy neuvažovala. Jsem jen majitelka foťáku a fotím pro radost.

      Vymazat
  4. to sluníčko je nádherné, krásně jsi ho nafotila, Jarunko, měj se hezky a prima 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Fredy Kruger

    " Když k večeru zapadne slunce,
    vždycky se ochladí prudce !
    Palec u nohy, se v křeči mi kroutí

    .... podvlíkačky, musel jsem navlíknouti
    a na tělo musel jsem hodit si deku !
    však naši ? jsou nazí ! furt bez obleku !

    .... dokonce dědek a bába se diví,
    že jsem tak pitomě zimomřivý !"

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, jaképak nejsou nic moc, jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.