22. 10. 2021

Výzva č. 4 - Volné téma + Poděkování.

 Pro poslední : "Volné téma" jsem vybrala fotografie od počátku zveřejnění výzvy 

do  dnešního dne.
Bohužel jsem tento týden měla mimořádně náročný, tak že na toulky v přírodě nezbývalo moc času a poslední dny mi v tom brání i silný vítr. 
Rozhodla jsem se tedy vybrat fotografie pořízené v posledních čtyřech týdnech.
 Vybírala jsem fotografie -  na téma:  
"Od všeho trochu"
Vlčí hora z Dymníku - podzimní odpoledne
Ráno na loukách
Ráno na loukách



S rosou

Východ slunce
V březovém háji
V trávě

S námrazou

Podzimní zrcadlení.

Vrabci polní se stahují z luk mezi domy
Zajímavá obloha


Divočáci řádí...

Brslen

Už fouká...obloha se  rychle mění.
Čtvrteční, večerní  obloha. 
Kvůli silnému větru jsem neměla odvahu jít někam ven do přírody a navíc už nám prší.

Také jsem fotila z okna západy slunce, ale fotky se mi vůbec nepovedly, tak že jsem je smazala..


Přeji vám příjemné podzimní dny a doufám, že u vás vítr moc škod nenapáchal.
******

Děkuji vám všem, kteří se výzvy účastníte.
 Mám z účasti velikou radost a  vaše fotografie mě vždy potěší.

Zde jsou opět odkazy na vaše stránky v pořadí, v jakém byly příspěvky zveřejněny:

Růžena

Alena

Jitka

Marta

Majka

Mirek

Vendy

Bětka

Jiřina

Helena B.

Rija

Helena D.

Hanka

Eva M

Stáňa

12 komentářů:

  1. Jaruško, parádní fotografie, radost pohledět. Vrabčáci jak Ti pózují... Zdraví Lenka

    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško to jsou nádherné obrázky. Ty kapky jsou úžasné. mě se moc nedaří. Všeobecně mi fotit makra moc nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari, já si focení užívám a je to můj tak trochu koníček, ale nejsem žádný profík, jen říkám, že vlastním foťák...ale snažím se fotit krajiny, přírodu.

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky. A díky za výzvu - bylo to fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni moc děkuji i za účast. Snad časem zase na nějakou dojde...Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Překrásné šikulko***************

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško moc hezké fotečky jako vždy zdravím a také děkuji za milé komentáíře hezký víkend přeji a zase něco nafot..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.