15. 11. 2021

Dečky a ozdoby.

Ve volných chvílích se věnuji háčkování. Měla jsem sice už dost deček, ale hodně jsem jich rozdala , tak že doplňuji nové...Také ze zbytků příze háčkuji ozdoby na stromeček.

Toto je pár posledních. Něco přes třicet kusů už jsem rozdala v rodině.



Tato dečka je sice bílá, ale se zlatým lurexem...




16 komentářů:

  1. Jsou to moc krásné věci, Jaruško, a ty vánoční se mi také líbí. Hezky je máš naškrobené a vypnuté. Také mám pár ozdob, ale teď dělat nebudu. Dečky jsou jedna lepší než druhá, ale myslím, že to dovede ocenit hlavně ten, kdo někdy háčkoval a vyzkoušel si to. I z hlediska údržby. A zeptám se - naučila jsi někoho háčkovat?
    Ale znovu na to koukám - nebylo by pěkné aspoň pár zvonečků nafotit zblízka, nějaké makro? Bylo by to lépe vidět. Pozvedla jsi mi tím náladu, za to díky. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já sama jsem vlastně v háčkování začátečník. Háčkovat jsem se začala učit loni na jaře, když jsme museli být kvůli nákaze koronaviru zavření doma. Učila jsem se občas podle videí na YouTube. Nikdy před tím jsem neháčkovala, jen pletla. Moc se mi líbily háčkované věci některých děvčat na blogu a tak jsem si řekla, že to musím také zkusit a naučit se to. Jsem sice vyučená pletařka punčoch v Elite Varnsdorf, a pletla jsem doma ručně i na stroji, hlavně když byli kluci malí, tak svetříky, kalhoty, šály a čepice. Háčkování je trochu jiné, ale řekla jsem si, že se to musím naučit i ve svém pokročilejším věku a pustila jsem se do učení. Některé návody na dečky si stahuji z internetu. Každopádně děkuji za pochvalu.

      Vymazat
    2. Jaruško, ani nevíš, jak jsi mi kápla do noty. Ty jsi příkladem toho, že se jde naučit sama podle videí, palec nahoru mi tu chybí. Ty jako pletařka máš k takovým věcem jistě vztah, představivost a já mám plán, který tu nechci prozrazovat veřejně, ale vidím, že to jde a jaká překrásná díla ty tvoříš!! Přeji Ti, nikterak formálně, to fakt ne, aby se Ti dílo dařilo a tím, co jsi napsala ji mě opět potěšila. ☺

      Vymazat
    3. Hani děkuji Ti. Na věku nezáleží, stačí chtít a snažit se. Sice to ještě nemám dokonalé a na plno věcí pořád koukám, ale už jsem uháčkovala i čepici, šálu, ponožky. Líbilo se to vnučce a tak jsem jí to dala. Snad se dopracuji ještě na vyšší úroveň, než jsou dečky.

      Vymazat
  2. Jaruško, dečky jsou nádherné, jsi šikulka. Já i když háčkuju od dětství, tak dečky nedělám. Mám jich dostatek po babičce a hlavně po tetě a jsem ráda, že je màm. Zvonečky se mi taky líbí. Kamarádka si zdobí stromeček jen háčkovanými ozdobami a je to moc krásné. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji, Já jsem měla jen kupované od vietnamců a potřebovala jsem se nějak zabavit, když se nemohlo ven. Tak jsem se šla učit...a chytlo mě to dokonale. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  3. Jaruško tak to je krása moc hezké to máš no dnes už to málo kdo tak umí uháčkovat mám par takové andělíčky to jsem si koupila na trhu vždy si to pověsím na záclonu na okno mám krátkou tak na ty konce mamka hodně háčkovala ale já jsem se to nenaučila ale píšeš že jsi se začala učit loni tak klobouk dolů máš to nádherné hezký den přeji opatruj se..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu také zkoušet háčkovat i jiné ozdoby na stromeček. Snad někde najdu návody, protože z hlavy bych si to udělat zatím netroufla. Měj se hezky a děkuji Ti.

      Vymazat
  4. Jaruško tak to je nádhera jsi šikulka na stromeček to je teda krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos chci mít na stromku je háčkované ozdoby. Naší Hance ( snaše), už jsem udělala přes třicet zvonečků. Také je jimi nadšená.

      Vymazat
  5. Jaruško překrásné šikulko**************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško děkuji. Z ozdob na stromeček už nemám ani jednu. Musím si uháčkovat nové.

      Vymazat
  6. Teda, nestačím se divit jak šikovné ručičky se na blogu někdy dají najít!úžasné 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, máš to úžasné. Já letos ještě nezačala. Musím se pochlapit:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.