27. 11. 2021

Sobotní ráno

 27. listopadu 2021

Po mnoha dnech to po ránu vypadalo, že se konečně ukáže sluníčko. Vydala jsem se tedy do luk ještě za soumraku s velkým očekáváním .










Jen pár minut mi bylo dopřáno zahlédnout modrou oblohu, která se po chvíli zase zatáhla tmavými mraky. Ruce mi mrznou i přes rukavice a tak raději pospíchám domů na teplou snídani.
 Z druhé strany louky nějaký pejskař vyplašil srnky. 

Ještě odolný kvítek  kopretiny a sedmikrásky

13 komentářů:

  1. Krásně je u vás. Mě sedmikrásky schoval sníh.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné záběry, i když si neumím představit jít takhle do luk ještě před snídaní... Nejvíc mě zaujaly ty první záběry ☺. Přeji, aby počasí dovolilo zase podobné procházky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já ranné procházky na lačno miluji. Hned po hygieně vystartuji do přírody na čerstvý vzduch a to pak ta snídaně chutná dvojnásob.

      Vymazat
  3. Jarko, snímky jsou opravdu hezké, včetně těch vyplašených srnek, ale jak jsem to prohlížel, je to jako v polovině listopadu. Tady začal v pátek padat sníh a v sobotu ráno všechno pod sněhem. Ani se nechtělo ven,, abych pořídil několik fotografií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku moc děkuji. Tady bývá sníh většinou nejdřív, ale letos je to nějak obráceně. Dnes napadl poprašek, ale zase roztál. Byla jsem fotit, ale asi nic moc fotky z toho nebudou. Ještě nevím..Měj se pěkně.

      Vymazat
  4. Jaruško opět paráda, šikulka********************

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, příroda už sice není zelená, ale stále se v ní dá něco zajímavého najít o barvičkách na obloze nemluvě. Jenom se musíme dívat. Přeji klidné adventní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Další nádhera jako vždy Jarunko také jsem si to prohlédla

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné Jaruško*****************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.