23. 12. 2021

Jeden slunečný den

Po dlouhé době slunečné ráno. Jen že ráno jsem pořídila jen pár fotek z okna. Museli jsme jít na nákupy a tak jsem se ven do přírody dostala až kolem oběda.
Na jedné straně východ slunce a na druhé... Modrý měsíc. To jsem viděla poprvé.


Na toulky do přírody jsem se dostala kolem poledne a  jen na hodinku a tak jsem prošla svoji známou trasu a pospíchala zase domů.



Sluníčko je i v poledne nízko. Svítí jako lucerna. V mrazu ani jeho teplo není znát.



Po delší době jsou vidět Lužické hory., které se dlouho schovávaly v mlze.
Z křoví mě pozorují čtyři srnky.
Panorama Lužických hor.













Moje procházka končí...


6 komentářů:

  1. Z křoví Tě pozorují čtyři srnky a z fotek je zima, že mám chuť na čaj s rumem ☺. Máš dobrý okruh. Nejvíc u mne dnes boduje Měsíc.
    Přeji hezké povánoční dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, opět překrásné fotky. Přeji ti klidný vstup do nového roku, hodně pohody a především mnoho zdraví. Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško zdravím a do toho Nového roku přeji hlavně zdraví, pohodu a hodně krásných foteček aby jsme měli krásnou podívanou na tvoji krásu..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.