31. 1. 2022

Lednové květy

 Kvetou mi orchideje a kolopejky. Trochu jsem zkoušela provětrat mezikroužky Meike, ale zjistila jsem po focení s mezikroužky, že mi  po jejich použití fotoaparát špatně ostří. Už jsem to pozorovala dříve a tak už je raději používat nebudu.

Tak že jsem nakonec nafotila květy bez mezikroužků a udělala výřezy. Myslím, že také to jde....







 Přeji vám krásný vstup do dalšího zimního měsíce - února. U nás dnes sněží, ale má zase pršet, tak že se z bílé krajiny asi dlouho těšit nebudeme.

10 komentářů:

  1. Krásné květy, parádní orchidejka. Mě kcete teď jedna v práci ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné šikulko, zdravím ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Používat mezikroužky jsem nikdy nezkoušela, neb vlastním normální digitální aparát, sice jsem s fotkami kolikrát spokojena, ale ve srovnání s Tvými ten rozdíl tu opravdu je. Fotky vždy vyjdou aspoň o třídu výše. Krásné květy doma máš a na 5. fotce není to amarylis? Na pololetní vysvědčení dostáváš z předmětu "Fotografování" velkou 1*. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsi mě potěšila. Mezikroužky se používají u zrcadlovek. Je to díl, který se vkládá mezi bajonet objektivu a tělo fotoaparátu. Mám tři velikosti, ale on mě pak po jejich použití fotoaparát docela zlobí, tak je asi už používat nebudu a abych si fotoaparát zcela nezničila. Spíše by to chtělo řešit makro objektivem, ale ty jsou dost drahé. Děkuji Ti a měj se moc pěkně. Amarylis to není je Jsou to jen orchideje a kolopejky ( kalanchoe, ale květy focené zblízka. Cibule amarylis mi zatím odpočívají ve sklepě. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
    2. Jsi, Jaruš, v oblasti fotografie znalec, i tím, že máš zrcadlovku.
      Na amarylis se ptám, protože mi zrovna kvete "o 106", později to dám na blog, ale je to kytka, co mi koupil přítel v jednom obchodním řetězci na "L". Byla to dobrá volba a květy jsou velké, plné, že stonek má problém to unést a bílé. Čekala jsem červený, ale květina překvapila ve všech směrech.
      Měj se také pěkně a zdravě. ☺

      Vymazat
  4. Moc hezké Jaruško fotografie květů 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, krásně Ti to kvete a Ty jsi to hezky nafotila ! Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.