2. 1. 2022

Ozdoby

Letos jsme měli stromeček pouze laděný do bílé barvy a většinu ozdob jsem si uháčkovala.






















 



8 komentářů:

  1. Tak tohle - je jednička 1*! Paráda a kolik práce za tím je. Kdo někdy háčkoval, dokáže to ocenit. Je to jemná krása a jsem ráda, že jsi tyhle fotky dala na blog. Moc děkuji. ☺ A dovětek: jestli si pamatuji, že ses docela nedávno naučila sama háčkovat - je obdivuhodné a může to být inspirací pro další případné zájemce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Ano, začala jsem s háčkováním ve svých skoro 70ti letech, loni v březnu a učila se podle návodů na YouTube. Zatím mě to baví a udělala jsem už hodně deček. Letos na Vánoce si většinu děvčata z rodiny vybrala jako dodatek k dárečku. Vybíraly si podle toho, jaká barva se jim do bytu hodí, proto jsem jim dala na výběr. Měj se moc pěkně. a děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. To je Jaruš paráda,musíš mít k tomu dobré oči,trpělivost,inspiraci (možná máš k tomu návody),nádhera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Trpělivost já mám a učení čehokoliv mi zatím nedělá problémy. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  3. Jaruško, zdravím. Krásný stromeček s háčkovanými ozdobami, jako z pohádky... Moje kamarádka dává na stromeček taky jen svoje háčkované ozdoby a moc se mi to líbí, je to takové jemné. Přeju vše nejlepší do nového roku, hodně zdraví! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já už jsem se rozhodla, že pokud bude příští rok zase živý stromeček, tak bude zase takto ozdobený i když mám i jiných ozdob hodně. Děkuji a měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Tak to je wau wau nádheráááááááááááá moc hezké to háčkované vtom bílém je to takové elegantní nemám ráda barevné já jsem měla stromeček také jenom bíle a stříbrné sem tam ze dřeva ozdoby.Jenom čerstvé větvičky jsem měla červené barevne to mám v jiném pokoji .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.