25. 1. 2022

Páteční východ a západ slunce.

 Pátek 21. ledna a pohled z okna mě vylákal ven, kam jinam, než do luk.

Jen že  sobotní procházka mi připadala zajímavější, tak jsem fotky z ní dala na blog dřív, než tyto z východu slunce. Přesto jsem se k nim v těchto sychravých dnech docela ráda vrátila. 
Na  východě se připravovalo na svoji pouť oblohou sluníčko a k západu se chystal "couvající" Měsíc.



První sluneční paprsky barví Měsíc do růžova.

Sem nosím srnkám seno, mrkev a někdy jablka. Ještě asi dojídají zbytky.
Dávám jim to mezi větve vrby, které nahradí krmelec. Asi si to vytahaly na zem.

V pátek ráno byla obdivuhodná dohlednost.

Vlčí hora a Světlý kopec




V pátek ještě byly závěje. Dnes už je sníh zase pryč a prší. Divná zima.
Jeden slunečný, ale dost větrný den skončil a sluníčko zapadlo za Dymník. 

Ještě sobota byla docela hezká,
ale večer a zatáhlo a už zase pokračuje to sychravé nepříjemné počasí...

6 komentářů:

  1. Jaruško, v prvé řadě nesmím zapomenout pochválit to pozadí. Tato barevná kombinace je krásná a pro mé oči je skvělá, takže děkuji. Ten bílý okraj představuje zimu - sníh a kytička = naděje na pomalu se blížící jaro.
    Fotky jsou krásné, i proto je ta dohlednost, to je zčásti dáno kvalitním fotopřístrojem. Zaujalo mě místo, kam nosíš srnkám jídlo, za ně Ti děkuji. A také jsi krásně zachytila Měsíc. Vždy ho také ráda fotím. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Hani já děkuji za milý komentář. Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, ten měsíc, to je tak hezká fotografie !!! Ostatní taky, samozřejmě. Pohlazení po duši, ráda jsem nakoukla. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Další krásné fotečky *******************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.