29. 1. 2022

Pohledy z okna

29. ledna 2022 

Tma a sychravé počasí už trvá celý týden. Pohledy z oken bytu mě odrazují od vycházek ven a tím, že je celé dny tma a v bytě díky stromům ze sousední zahrady ještě znásobená, tak se nedá téměř nic dělat bez celodenního svícení. Jet někam veřejnou dopravou je riziko kvůli vysokým číslům nákaz a tak jsme odsouzeni sedět doma jako při uzávěřena počátku pandemie.

Tak že se už moc těším na slunečné dny . 

Pohled z okna na Pěnkavčí vrch v Lužických horách
V pozadí Jedlová se zasněženou sjezdovkou
Za stromem se schovává vrchol Luže
Dymník. Vlčí hora vpravo už se brzy zcela schová za vzrostlými smrky a modříny.

Vlaků na nádraží ubývá. Díky malému množství cestujících bylo dost spojů pozastaveno.

6 komentářů:

  1. Ráda sem chodím a teď to pozadí mě zaujalo. Lužické hory neznám, tak je to pro mne osvěta. Kdoví jak to do budoucna s vlaky bude, na těch vedlejších tratích cestujících hodně ubylo. Vlakem ale cestuji ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. K nám to zatím docela jezdí, ale problém je, že my máme zaplacené režijní karty ČD a není to zrovna málo peněz a oni nám tu ČD vlaky zrušili a většinu jezdí soukromí dopravci, kde nám zaměstnanecké karty ČD neplatí.

      Vymazat
  2. Jaruško zdravím už jsem tady a prohlížim si fotečky super všechno já jsem měla počítač na opravu tak už mi to jede..hezký podvečer ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji. Já jsem dostala loni k sedmdesátinám počítač nový, a jsem moc spokojená. Sice velký, kancelářský, ale je perfektní. Jinak nakouknu na mobilu. Měj se pěkně.

      Vymazat
  3. Kochám se tady Tvými fotečkami, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky i přes to pochmurno máš hezké fotečky, ale hezky, je prostě hezky, pak je i život veselejší. Snad se jara dočkáme ve zdraví a bude zas barevno.Hela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.